شما برای رسیدن به درآمد دلاری یا به اصلاح پول درآوردت از یوتیوب باید ۱۰۰۰ مشترک داشته باشید. ۱۰۰۰ مشترک به معنی این است که کانال شما صلاحیت پول درآوردن از یوتیوب را دارد.

در حقیقت گوگل دو شرط برای ورود کانال ها به پلن درآمدزایی از یوتیوب در نظر گرفته است.

 

با رسیدن به این دو هدف درآمد ارزی یا دلاری شما شروع میشود. اما باید در نظر داشته باشید که رسیدن به این دو هدف کار آسانی نیست.

پول درآوردن از یوتیوب اون هم از ایران به یک سال تلاش بی وقفه نیا دارد. یک سال تلاش هوشمندانه و مستمر.

بعد از تحقق دو شرط ۱۰۰۰ سابسکرایب و ۴۰۰۰ ساعت نمایش ویدئو ها میتوانید کانال خودتان رو Monetize کنید.

Monetize کردن کانال در واقع فرآیندی است که از گوگل تاییدیه لازم برای درآمد داشتن از کانال یوتیوب کرفته می شود.

فرآیند فعال سازی پلن کسب درآمد کانال ممکن است تا یک ماه زمان ببرد. بعد از گرفتن تاییدیه از گوگل، به راحتی میشود از یوتیوب پول درآورد.

با رسیدن به ۱۰۰ دلار یا معادل آن ( با توجه به کشوری که اکانت گوگل ادسنس را ساخته اید)، درآمد ارزی خود را دریافت می کنید.

3 پاسخ

  1. اگه کسی بخواد در طول یکسال 4000 ساعت برنامه تولید کنه که به هیچ کار دیگه و زندگیش نمیرسه ، احتمالا این باید چهار هزار دقیقه باشه نه 4000 هزار ساعت

    1. دوست عزیز،
      منظور از 4000 ساعت نمایش ویدئو است. به این شکل که ممکنه شما ده ویدئو 30 دقیقه ای تولید کنید فقط و این 10 ویدئو 800 بار بطور کامل دیده شوند و بنابراین شما به میزان 4000 ساعت نمایش ویدئو گرفته اید.

      1. خب یعنی لازم نیست یک سال طول بکشه وقتی ۱۰۰۰سابسکرایبر و ۴۰۰۰ساعت واچ تایم میشه کانال مانیتایز میشه حتی اگر یک ماه هم طول میکشه

Average 
 5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *